Sopot
























Moje pierwsze skojarzenia do słowa "Sopot" to molo i piękna plaża wzdłuż Zatoki Gdańskiej. W Trójmieście miałam okazję być w czerwcu 2014 roku z wycieczką klasową. Jakoś tak już mam, że polskie miasta odpowiadają mi najbardziej jako cele takich wyjazdów, dlatego też bardzo się cieszyłam że jedziemy nad Bałtyk. Na miejscu byliśmy tydzień i ani chwilę się nie nudziliśmy. Myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie, od zabytków, przez sztukę i sport, po spokojne alejki idealne do wieczornych spacerów. Jak dla mnie to fajny pomysł na spędzenie majówki czy jakiegoś długiego weekendu.



Nie przywiozłam dużo swoich zdjęć, dlatego ratuje się tymi od znajomych (Grzesiu Gibała i Ewelina Bucka). Mam nadzieję, że zauroczycie się polskim wybrzeżem tak jak ja. Enjoy :)























My first associations with word "Sopot" is pier and beautiful beach along the Zatoka Gdanska. I was in Sopot on June 2014 as a school trip. I don't know why but I just prefer polish citis as a travel destinations during such tour. In that way I was very happy to see Balic Sea. I think that everyone can find there somethig for himself/herself. If you like sport, art, history or just to relax that would be a perfect for you.

I don't have much photos from this trip so that's why I'va asked my friends (Grzegorz Gibała, Ewelina Bucka) for some. I hope that you will be as much captivated by polish coast as me. Enjoy :)









Comments