First entry. September in Prague



Podróżować lubiłam od zawsze. Kiedyś liczyło się dla mnie tylko morze i zabawa podczas wyjazdów, dziś, mając siedemnaście lat, szaleję na punkcie poznawania nowych miejsc i przede wszystkim ludzi. Jeżeli już gdzieś jadę, to staram się zobaczyć jak najwięcej i wniknąć w nową kulturę jak najdokładniej. Pomysł na prowadzenie bloga o podróżowaniu powstał pod wpływem chwili. Dlaczego nie dzielić się swoimi doświadczeniami?

Jako pierwszy post chciałam dodać zdjęcia z Pragi. W Pradze byłam nieco ponad 2 lata temu z wycieczką szkolną. Miasto zrobiła na mnie duże wrażenie, stare kamienice i wąskie uliczki mają swój niepowtarzalny urok. Po centrum można poruszać się na nogach, dlatego też jest dużo czasu, żeby nasycić się atmosferą miasta. Nie przywiozłam dużo zdjęć, ale mam nadzieję, że chociaż po części oddają energię tego miejsca.




I've loved traveling since ever. I used to care only about sea and fun during hollidays but now, I'm seventeen, new places and people are more important. If I go somewhere, I try to discover new culture as much as I can. The idea about this blog was born on the spur of the moment. Actually, why not to share my experience with somebody? I really hope to make less and less mistakes in english ; ).

As a first entry I've chosen pictures form Prague. I was in Prague about 2 years ago with a school trip. The city made huge expression on me. Old buildings and narrow street have their own charm. You can visit city centre on foot, in that case you can be satisfied with that adorable energy of this place. I don't have much photos from this trip but I hope you will enjoy them.





Comments